2015. március 7., szombat

Szereplők

Szereplők


Főszereplők


Gally (Will Poulter)
"Az a baj, hogy megölsz a játékoddal, még akkor is, ha ez a játék egyikünk számára sem szórakoztató."
Newt (Thomas Brodie-Sangster)
"Mikor nem voltam veled, meg akartam halni. Most veled vagyok, és azt kívánom, bárcsak még élhetnék."

Mellékszereplők

Thomas (Dylan O'Brien)
"Meghalt az, akit öcsémként szerettem. Megöltem a legjobb barátom... igaza volt. Minden az én hibám."
Minho (Ki Hong Lee)
"Tudod, nem minden harcos visel páncélt, és nem minden gyilkos gonosz."
Korinne (Marina Diamandis)
"A VESZETT szereti az okos és kedves embereket... kínozni."
Crystal (Emma Watson)
"Mi mind csak azért vagyunk itt, mert ők nem akarják bemocskolni a kezüket."
Light (Luca Pasqualino)
"Nevetséges... A saját vérem ellen kell harcolnom, s mindezt a VESZETT miatt."
Rosemary (Melanie Martinez)
"Nem hiszem, hogy valaha is észre fog venni... El van foglalva azzal, hogy mindenkit megmentsen."
Brenda (Rosa Salazar)
"Sajnálom őket. Sőt. Sajnálom az egész világot, mert az egész egy francos hülyeség. De mit tehetnénk ez ellen?"
Teresa (Kaya Scodelario)
"Hidd el, nekem is hiányoznak. De egyszer mindenkinek el kell mennie."
Serpenyő/Siggy (Dexter Darden)
"Haver, ha te nem félsz... akkor esküszöm neked, hős vagy. Mert szerintem itt már mindenki teleplottyolta a gatyáját."
Shannon (Hannah Murray)
"Tudod, milyen érzés mikor nem foglalkoznak veled? Állandóan csak azt hajtják, hogy sosem lehetsz elég jó?"
Nicholas (Mitch Hewer)
"Bármit megtennék, hogy megvédjem a húgaimat. Titeket mind megölnélek, függetlenül attól, kedvellek-e vagy sem."
Georgie (Debby Ryan)
"Tudom, hogy nem akarsz bántani. Nem is lenne értelme bántanod."
Samiree (Maisie Williams)
"Puszta kézzel eltörném a nyakadat, ha nem lennél jóba a nővéremmel és a bátyámmal."










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése